מאמרים

אולמות אירועים מול גני אירועים – ההשוואה השיווקית

אולמות אירועים מול גני אירועים – ההשוואה השיווקית

שוק האירועים למיניהם הדורשים השכרת מקום (דוגמת חתונה, בר/ת מצווה, ברית וכד') הוא שוק עצום המגלגל מיליארדי שקלים מדי שנה. שתי האפשרויות העיקריות הקיימות בשוק זה עבור מי שמבקש לערוך אירוע כלשהו הן אולם אירועים או גן אירועים. בעלי אותם אולמות וגני אירועים מתחרים דינם לבין עצמם על הלקוחות והכסף הרב שהם מוכנים לשלם בתמורה למקום לערוך בו את האירוע שלהם. במסגרת תחרות זו, מגייסים כל אותם בעלי עניין בנושא את אמצעי התקשורת והמדיה השונים על מנת לנסות ולשווק את הצד שלהם בסיפור. כל אחד מציג את היתרונות הקיימים בצד שלו ומנסה להסתיר את החסרונות, כאשר הוא משווק בכל מקום אפשרי את האולם או גן האירועים שלו.

שיווק גן או אולם אירועים הוא דבר לא פשוט כלל. עליך לשכנע לקוח אשר מתכוון להוציא עשרות או אולי אף מאות אלפי שקלים על אירוע חד פעמי לו ולאהוביו כי המקום שלך יספק לו את האירוע הטוב והנעים ביותר שהוא יכול להשיג. כאשר השוק מוצף במתחרים אתה חייב למצוא יתרונות כלשהם הקיימים במקום שלך, ואשר בגללם כדאי לשכור את שירותיך ולא את שירותיו של מישהו אחר.

המשך מאמר