מאמרים

אולמות אירועים מול גני אירועים – ההשוואה השיווקית - חלק II

לכן פנו בעלי גני האירועים לשווק את הנישה שלהם (גן אירועים בניגוד לאולם סגור) כנישה אקל וסיבית ויוקרתית יותר, ובכך פנו בעצם אל קהל הלקוחות העמידים יותר, אשר עורכים את האירועים שלהם תחת תקציב גדול יותר.

מה שמעניין סיפור הזה הוא לראות כיצד שכלולם ופיתוחם של אמצעי התקשורת והמדיה השונים בא לידי ביטוי בשיווק של כל תחום כמעט כיום. לאחר שקיבלתי מייל מחבר המבשר על אירוע קרוב בגן אירועים כלשהו, התחלתי לקבל בתיבת הדואר האלקטרוני שלי פרסומות לגני אירועים, וכל זאת רק משום שהמחשב זיהה את צמד המילים "גן אירועים" והסיק כי אני אדם אשר קיים עניין לשלוח לו פרסומות ממומנות לגני אירועים. זה נכון כמובן עבור כל תחום אחר באותה מידה.

עולם המדיה החדש בו אנו חיים מביא את השיווק והפרסום התחרותי לרמה חדשה בה לכולם יש את ההזדמנות לפרסם ולשווק עצמם לכל העולם כולו. מעניין יהיה לראות לאן תחום זה עוד יתפתח בעתיד.

חזרה לחלק ראשון