מאמרים

השפעתו של עולם התקשורת, השיווק והמדיה על עולם החתונות - חלק II

שמלות כלה אשר נחשבו פעם לשמלה לבנה, פשוטה וטהורה, הפכו עם השנים לתעשייה משגשגת אשר עולה לזוג המאושר בכסף רב בעת תכנון האירוע.

ההבדל בין עולם החתונות של פעם לבין זה של היום הוא ברור לכל עין. האם הבדל זה חיובי או שלילי – זוהי כבר שאלה פתוחה הנתונה לויכוח. אנשים מסוימים יאמרו כי התמורות החדות שחלו בעשרות השנים האחרונות בעולם השיווק והמדיה דרדרו את ערכי המוסר והשכיחו מאיתנו את מה שבאמת חשוב. אחרים יאמרו כי לדעתם אין כל פסול בקדמה אליה אנו עדים, וכי אירוע גדול ונוצץ כמו מרבית החתונות כיום הוא המינימום הראוי על מנת לסמל את איחודם של שני אוהבים.

באותה מידה ניתן להשוות בתחומים רבים נוספים בין הדרך בה נראו פעם לצורה בה הם נראים כיום. כמעט כל תחום עליו ניתן לחשוב השתנה מן הקצה אל הקצה בעשרות השנים האחרונות – כנראה שזוהי תוצאה בלתי נמנעת של הקדמה.

מה שבטוח הוא כי התפתחות הטכנולוגיה ועמה התפתחות אמצעי התקשורת והמדיה השונים, משנים את העולם שלנו ללא היכר, לטוב ולרע.

חזרה לחלק ראשון